BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome


Click here for Myspace Layouts

Ms Pacman Free

How To - built Computer

ahahhaha


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

Sunday, February 26, 2012

~MasaLah ~

assallamualaikum all yeah selamat datang ke-blog aku yang kurang mantap ni ....weii aku nak sharing ar ngan para pembaca...sejak dia bla dari idup aku kan aku asyik teringatkan dia ja.....haizz..asal aku nak lelapkan mata wajah dia bermain2 dipemikiran aku....orang dahulu kala mendakwa jika seseorang itu asyik terbayang wajah orang yang di kasihi maknanya orang yg dikasihi itu merindui diri kita ...betul ker???? macam tidak jer ......yer la kalau dia rindu aku dia boleh tegur aku ahahhahahah aku sentiasa ada untuk sesiapa yang sudi menerima ku saadanya....(waw mcm lirik lagu ombak rindu wuahahha)....arghh mlm ni seperti mlm2 yang lain aku masih tidak dpat tidur malam kerana memikirkan tanggungjawab ku.....sejak pemergiannya dirinya dari ku banyak yang telah aku perlajari .......ermm bukan senang nak jaga hati wanita ni....so para2 pembaca jangan la menyakiti hati pasangan anda ...chaw~~

0 comments:

 
Tobi of Akatsuki Sprite