BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome


Click here for Myspace Layouts

Ms Pacman Free

How To - built Computer

ahahhaha


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

Wednesday, September 28, 2011

Mypersonal

Assalamualaikum  dan salam sejahterah, disini saya ingin memperkenalkan diri saya kepada anda semua yang mengunjungi blog saya ini........  Tujuan saya membuat blog ini adalah ingin berkongsi tentang pengalaman dalam kehidupan saya selama ini..saya adalah anak kelima dalam lima adik beradik, tpi saya bukan anak manja ...saya jua dibesarkan dalam persekitaran yang bebas dan di didik dengan baik oleh ke-dua2 ibubapa saya .....saya ini sejenis insan yang selalu senyum dan riang ...tidak kira la besar mana masala yg saya hadapi ,saya hadapinya dengan tenang dan sentiasa senyum ...ia membuat saya seakan2 seperti orang yang tiada masalah........oh ya saya jua seorang yang openminded aahahhahahahha ...ok la ini saja la pasal personal sya

0 comments:

 
Tobi of Akatsuki Sprite