BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome


Click here for Myspace Layouts

Ms Pacman Free

How To - built Computer

ahahhaha


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

Monday, May 7, 2012

YAW all apa khabar kamurang smua .????♥ ehehhehe setelah aku berehat sepanjang 5-6 bulan akhirnya aku masuk jugak di sebuah institusi pengajian ....untuk melanjutkan pelajaran aku ke tahap yang lebih tinggi ......ia itu di almacrest international college.....sni centel puin........♥!!ala kalaw orang k.L msti ndak taw wwkwkkwkwkw jadi sia kasi taw la dimana lokasinya.........aduiyai nanti la aku kasi tinguk kamurang pic dia ahahhahah sebab lambat bah connection internet aku ni .....nokuro gia??♥sia taw kamurang suka tinguk blog sia XD(perasaan tahap gaban) tpi kamurang ndak maw jadi follower aku kan kan kan kan ????malu bah kan ???jangan kamurang malu2 bah .......♥moginum kita sama2 sni sia kasi tuba kamurang montoku wkwkkwkwk XD ...peace yo!ehehhe oh ya sia amik leisure dploma so banyak santai la ,......jangan jeles eh kawan2 ku yang berada di semenanjung ......sabah banyak awek ......eekkekekkekek ....ok chaw porrraahhh ~tq for visitting my blog for tooo many time muack love u all ^^.....................♣(^_^)♣

0 comments:

 
Tobi of Akatsuki Sprite